Працюємо заради людей
Абонентський відділ тепломереж працює в плановому режимі, обслуговуючи мешканців Кам`янського.
За період опалювального сезону з 1 листопада 2019 року по 31 березня 2020 року зареєстровано 1103 звернення. Серед них письмові звернення мешканців міста і органів виконавчої влади: Кам`янської міської ради, департаменту ЖКГ, урядової лінії, гарячої лінії ОДА.
Ось коло питань цих звернень:
– Нарахування за послуги теплопостачання
– Тарифи;
– Питання реструктуризації боргу;
– Укладання договорів реструктуризації;
– Відключення квартири від теплопостачання;
– Встановлення приладів обліку теплопостачання;
– Відкриття нового особистого рахунку:
Всі звернення розглядаються в найкоротший термін із визначенням відповідей та прийняттям конкретних рішень. Працівники абонентського відділу - завжди готові прийти на допомогу мешканцям Кам`янського у вирішенні нагальних питань пов`язаних з отриманням послуг теплопостачання.
КП "Тепломережі" нагадує своїм абонентам, що завершення опалювального сезону та карантин, ні в якому разі не звільняє їх від сплати за спожиті послуги.
Будьте відповідальні за своє майбутнє! Своєчасні розрахунки за послуги - гарантія стабільної роботи підприємства та опалення Ваших осель.