Найпоширеніші питання абонентів у відповідях
Шановні мешканці міста Кам’янське!
Відповідаємо на найпоширеніші запитання наших абонентів:
Чому необхідно укладати договір з новими теплопостачальними компаніями?
Як повідомлялося раніше, згідно рішення Кам’янської міської ради №2009-44/VII від 09.07.2020р надавачем послуги з постачання теплової енергії визначено АТ «Дніпровська теплоелектроцентраль» та КП КМР «Кам’янська теплопостачальна компанія» згідно рішення Кам’янської міської ради №2008-44/VII від 09.07.2020р. Отже, після зміни надавача послуг необхідно укласти «Договір про надання послуги з постачання теплової енергії»
Згідно ст.24 Закону України «Про теплопостачання», своєчасне укладання Договору - є основним обов’язком споживача теплової енергії.
Для укладення договорів пропонуємо звернутися за адресами:
-вул.Заводська,3, абонентам, які обслуговуються АТ «Дніпровська теплоелектроцентраль».
-бул.Будівельників, 26Б або вул. Дальня, 22А, абонентам, які обслуговуються КП КМР «Кам’янська теплопостачальна компанія».
Перелік документів, необхідних для укладання договору:
- копія паспорту власника житла;
- копія ідентифікаційного коду власника житла;
- копія документу, що підтверджує право власності на житло;
Якщо я не укладу договір з новим постачальником теплової енергії?
Згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2019 р. № 830 «Про затвердження Правил надання послуги з постачання теплової енергії і типових договорів про надання послуги з постачання теплової енергії» п.39. «Споживач не звільняється від оплати послуги, отриманої ним до укладення відповідного договору.
Споживач не звільняється від оплати послуги за період тимчасової відсутності в житловому приміщенні (на іншому об’єкті нерухомого майна) споживача та інших осіб».
Мене не влаштовує ваш договір.
Даний договір є типовим і затверджений Постановою Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2019 р. № 830 «Про затвердження Правил надання послуги з постачання теплової енергії і типових договорів про надання послуги з постачання теплової енергії»
Якщо я самовільно відключився від центрального опалення та по факту не отримую цю послугу?
Згідно вищевказаної Постанови Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2019 р. №830 п.40. Споживач не звільняється від оплати послуги у разі самовільного (без дотримання встановленої законодавством процедури) відключення (відокремлення) квартири або нежитлового приміщення від мереж (систем) централізованого опалення (теплопостачання).
За більш детальною інформацією пропонуємо звертатися за телефонами:
0800339215 (АТ «Дніпровська теплоелектроцентраль»)
0800339715 (КП КМР «Кам’янська теплопостачальна компанія»)
Чекаємо Вас за вищевказаними адресами для укладання договорів.